Webáruház indítás mellett, helyett legyél FARMASI partner

Az az igazság, hogy sok évnyi webshop üzemeltetés után, kicsit belefáradtam, hogy folyton mindig minden szálat én mozgatok, mindenre én figyelek: marketing, hírlevelezés, weboldal, termékfeltöltés, aktualizálás, készletezés, raktározás, logisztika, vevőszolgálat, megrendelés kezelés, visszáruk, utánkövetés, futárok hajkurászása és mindezt finanszírozom is. 🙂

Így különösen nyitott lettem a tőlem lényegesen levesebb erőforrást és munkát igénylő alternatív vállalkozási ötletek felé. Erre hoztam most nektek egy példát.

Találtam egy olyan klassz dolgot, amivel plusz pénzt kereshettek a meglévő webshopotok mellett. Egy kis erőfeszítéssel megszerezhető talált pénz a meglévő dolgaitok mellett., vagy akár helyett 🙂

Mit kell tudni a FARMASI-ról

A FARMASI egy 1950-ben alapított vezető törökországi kozmetikai gyártó cég. 145.000 nm-en több, mint 2.000 féle terméket gyártanak: dekor kozmetikumok, sminktermékek, parfümök, arc-, test- és szájápolási termékek, környezetbarát tisztítószerek. A világ 123 országába exportálnak 365 millióan használják a termékeiket.

>>>Itt tudod megnézni például a 2019. áprilisi katalógust<<<

A FARMASI vezetősége 2010-ben úgy döntött, hogy a termékei értékesítését a jövőben újraszervezi és MLM alapon, hálózatos rendszerben fogja forgalmazni őket. Ez a döntés robbanásszerű forgalomnövekedést hozott számukra. Jelenleg 15 országban működik a hálózatos értékesítés, és folyamatosan növekszik az újonnan bekapcsolt országok száma. Magyarországon 2017-ben kezdték el a hálózatos működésüket.

Miért látok fantáziát a FARMASI-ban?

Tény: Ha egy >>vevő beregisztrál az én Szponzorazonosító ID-mmal a Farmasinál<<, onnantól kezdve minden egyes későbbi vásárlása után jutalékot kaphatok.

Miért jó: Gondolj bele, ez olyan, mintha magadhoz láncolhatnád webshopos vevőidet. Egyszer megszerezted őket és utána, nem mehetnek át a konkurenciához, aki szintén árulja ugyanazt a cuccot, mint te.

Tény: A termékek mindennapi használatúak, mindenki tudja, hogy mi az a sampon, rúzs és mosogatószer.

Miért jó: Ezek a termékek elfogynak, ha valaki megszereti őket időről időre újra fogja őket vásárolni, ami újabb bevételt jelent. Nem kell a vevőnek magyarázgatni, hogy mire való a cucc.

Tény: Sokféle termék van, amik ráadásul károsanyag mentesek, környezetbarátak, nem tartalmaznak állati eredetű összetevőt.

Miért jó: Bármelyik nő találhat kedvére való FARMASI terméket. Mutass nekem egy nőt, aki ha a kezébe vesz egy színes, csilli-villi, 170 oldalas katalógust, ami tele van elérhető áru sminktermékekkel, mindenféle kencékkel, parfümökkel és nem talál benne valamit, amit megkíván. 🙂

Az utóbbi időben szerencsére divattá vált a tudatos fogyasztás, ezt az igényt is kiszolgálhatjuk.

Tény: A FARMASI termékek árfekvése közepes, nem a legolcsóbb, de nem is drága. DM, Rossmann szintű drogériás árakkal találkozhatunk.

Miért jó: Az átlag számára teljesen megfizethetők a termékek. Mondhatnak bármit a marketing guruk, tapasztalatom szerint az ár igenis számít. Lényegesen könnyebb eladni egy melltartót 8.000 Ft-ért, mint 25.000 Ft-ért. 🙂

Tény: Az elmúlt 2 évben már a magyarországi infrastruktúra kiépült, és zökkenőmentessé vált a működése.

Miért jó: Túl vannak a kezdeti bukdácsoláson, de még nem annyira közismertek, nem telített a piac, bőven lehet még új vevőket toborozni.

Tény: Az egész kereskedelmi tevékenységet a FARMASI intézi. Készletezés, logisztika, termékfeltöltés, adatbázis karbantartás, ügyfélszolgálat.

Miért jó: NEM NEKED KELL CSINÁLNI!!! Ha már van webshopod, akkor tudod, ha még nincs hidd el nekem ezek a feladatok kibitangolt sok időt, munkát és pénzt igényelnek.

Tény: A FARMASI profin támogatja az értékesítést.

1.) Havonta új, igényes csili-vili katalógust adnak ki online és papír alapon is.

2.) A regisztráló vevők 23% kedvezményt kapnak a katalógus árhoz képest.

3.) Vannak behúzó termék csomagok extra alacsony áron, hogy a vevő túlessen az első vásárláson és megszeresse a termékeket.

4.) Folyamatosan vannak hónapközi akciós ajánlatok, amit csak kommunikálni kell.

5.) Üzemeltet egy igényes magyar nyelvű weboldalt.

6.) A FARMASI oldalon működik a remarketing.

Miért jó: NEM NEKED KELL CSINÁLNI!!!

1.) A fentieket a saját webshopodnál mindent magadnak kellene megcsinálnod, ha sikeres akarsz lenni.

2.) Ezeket a marketing anyagokat és eszközöket kitalálni, elkészíteni, üzemeltetni rengeteg munka, idő és pénz.

3.) Vedd észre, hogy mennyire zseniális, hogy az adwords költséget is a FARMASI fizeti!

Neked csak annyit kell csinálni, hogy a regisztrált vevőidet időnként elküldöd a FARMASI oldalára, aztán a cég által fizetett remarketing majd elad nekik. A saját webshopodnál is ezt csinálnád, csak ott te fizetsz a Google-nak, meg te pöcsölsz a hirdetések beállításával. 😉

Tény: A FARMASI MLM szisztémával dolgozik, többszintű értékesítés folyik. Nem csak a saját eladásaid után kapsz jutalékot, hanem ha az általad regisztrált vevő hoz újabb vevőt, az ő vásárlásai után is. És ha az újabb vevő is hoz másik vevőt azután is, és így tovább.

Miért jó: A webshopodban csak a saját eladásaidon keresel pénzt, ha más ad el, nem keresel egy fillért se. Itt úgy lehetnek kvázi alkalmazottaid, akik pénzt termelnek neked, hogy nem adsz nekik fizetést. Ha akarsz foglalkozhatsz csak termékeladással, mint egy hagyományos webshopban. De szerintem hülyeség nem felvenni a többszintű jutalékot.

Tény: A Farmasihoz jelképes 960 Ft-ért be lehet regisztrálni, amiért egy regisztrációs csomagot kapsz aktuális katalógussal, fogkrémmel, termékmintákkal. Ráadásul ezt elég majd akkor kifizetni, amikor leadod az első rendelésedet.

Miért jó: Szerintem egyszerűen kár kihagyni, hogy beregisztrálj és megszerezd a saját Szponzor ID-dat. Akár építesz belőle világra szóló bizniszt akár nem, biztosíthatod a saját helyedet a FARMASINÁL.

Én eddig gyakorlatilag annyit csináltam, hogy kiküldtem 2 db levelet a hírlevél listámra és máris elértem az első 3%-os jutalék szintet azzal, hogy így generáltam a cégnek kb 100.000 Ft forgalmat. Még csak nem is vásárlásra buzdítottam az olvasóimat, hanem csak regisztrációra.

Hogyan tovább?

>>Ide kattintva tudsz beregisztrálni magába a FARMASI rendszerbe<<. És innentől kezdve Te is kereshetsz pénzt a Farmasival.
Figyelj rá hogy a szponzorazonosító rubrikába ez a szám szerepeljen: 30051195 Ezt elvileg kitölti a link, ha nem kolbászolsz el másfelé az oldalon.

>> pedig további, részletesebb információkat kaphatsz a FARMASI-ról Orsi munkatársamtól<<
Orsi egy komplett, profi, online marketingeszközöket használó partnerprogramot épített fel a FARMASI csapata számára. Még egy munka, amit már valaki más elvégzett helyettem. IMÁDOM!
Fontos: Ha előbb már regisztráltál a FARMASI-hoz a fenti linken, akkor itt majd azt jelöld, hogy még ne vagy FARMASI tag, mert csak akkor mennek ki neked a tájékoztató levelek.

Ha van bármi kérdésed, akkor hívj, vagy írj! Pap Ágnes, 20/378-00-76, agnes.pap@angelinafehernemu.hu

Légy naprakész webáruház, webshop témában, iratkozz fel a VIP listánkra

Naprakész információk webáruház nyitás, webshop készítés, webshop üzemeltetése, webáruház bérlés témában

Feliratkozással hozzájárulsz, hogy marketing célú üzeneteket is küldjünk számodra. A hírlevelekről bármikor leiratkozhatsz a levél alján található linken. Adatkezelési azonosító: NAIH-69182/2013.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..