Hírlevél küldés, hírlevél feliratkozás

A hírlevél küldés lényege

Ha egy látogatót rá tudsz venni arra, hogy megadja neked az email címét, akkor utána hírlevél küldés formájában tudsz vele kommunikálni. Az üzeneteddel utána tudsz nyúlni, vissza tudod csábítani az oldaladra.

Ha nem szerzed meg az email címét, ha nincs hírlevél feliratkozás, akkor vagy visszajön az oldaladra vagy nem. Az a tapasztalat, hogy általában nem jönnek vissza. Vagy ha esetleg vissza is akarna jönni, már nem is emlékszik az oldalad nevére, nem talál vissza hozzád.

Egy online vállalkozás elképzelhetetlen hírlevél küldés nélkül

Érthetetlen módon sok webáruház egyáltalán nem küld ki hírleveleket, nem épít email listát. Súlyos hiba, Te ne kövesd el. Pénzt hagynál az asztalon…

Hírlevél küldés lépései

A hírlevél küldéshez egy hírlevél küldő rendszerre lesz szükséged.

Email címek gyűjtése, hírlevél feliratkozás

Ahhoz, hogy elkezdhess hírleveleket küldeni, először email címeket, feliratkozókat kell gyűjtened. A hírlevél küldő rendszerrel létre lehet hozni feliratkozási űrlapokat, ahol az érdeklődők megadhatják az email címeket.

hírlevél küldés űrlap

Hírlevél küldés címzettjeinek leválogatása

Ha már vannak feliratkozóink, akkor az adatbázisban tárolt adatok alapján leválogathatjuk, hogy kiknek szeretnénk kiküldeni hírlevelet. Általában célszerű nem mindenkinek ugyanazt a tartalmú levelet küldeni, hanem szegmentálni és mindenkinek olyan levelet küldeni, ami érdekelheti.

Például én szoktam olyat csinálni melltartó akcióknál, hogy csak olyanoknak küldök ki levelet, akiknek van akciós darab a méretükben. Így azokat nem terhelem a leveleimmel, akik ha akarnának se tudnának akciós darabot vásárolni.

A kiküldendő hírlevél megírása

Ha megvan, hogy kiknek szeretnél levelet küldeni, akkor készítsd el magát a levelet. Ehhez a hírlevél küldő szoftverben lesz egy word-höz hasonló szerkesztő felület. A szoftverrel személyre szabható a kiküldött levelet. Például az adatbázisban tárolt keresztnevén szólítja a hírlevél olvasót.

Ha más adatot is tartalmaz az adatbázisod, azt is beszúrhatod a leveledbe. A címzett postafiókjában úgy jelenik meg a levél, mintha közvetlenül a Te email címedről ment volna ki a levél.

hírlevél küldés szerkesztő felület

Miről szóljon a  hírleveled?

A hírlevél küldés célja az hogy az olvasó fejében Te legyél az egyes számú megoldás a témádban. Amint aktuális lesz neki, hogy vásároljon olyan terméket, szolgáltatást, amit te kínálsz egyből Te juss az eszébe, hozzád forduljon, nálad vásároljon. Fent kell tartanod az érdeklődését a következő vásárlásáig.

Akkor fog téged tartani az adott téma szakérőjének, megbízható szolgáltatónak a szakmádban, ha erről korábban már meggyőzted: hitelesen kommunikálsz, hasznos tartalmakat küldtél neki a szakmáddal kapcsolatban, látja, hogy képben vagy az újdonságokkal kapcsolatban, nem csak eladni, hanem segíteni akarsz neki.

Fontos, hogy ne csak a termékeidet próbáld eladni a levélben, hanem értéket is adj.

Itt olvashatsz  arról, hogy hogyan válassz hírlevél küldő rendszert.

 

 

 

Légy naprakész webáruház, webshop témában, iratkozz fel a VIP listánkra

Naprakész információk webáruház nyitás, webshop készítés, webshop üzemeltetése, webáruház bérlés témában

Feliratkozással hozzájárulsz, hogy marketing célú üzeneteket is küldjünk számodra. A hírlevelekről bármikor leiratkozhatsz a levél alján található linken. Adatkezelési azonosító: NAIH-69182/2013.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.